reklama

Koncert IMT Smile v Inchebe 5.12.2013

Tak som si povedala, ze je cas ist opat na koncert IMT Smile. Do ich koncertov som sa zamilovala az v poslednych dvoch rokoch, mala som doteraz vzdy len dobru skusenost - skvelu show a super organizacia. Vcera, 5.12.2013 mali koncert v Inchebe a nebola to len hanba a katastrofa ale aj uplne hudobne a ludske fiasko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Namiesto toho aby som pisala co sa stalo, skopirujem sem mejl, ktory som dnes rano poslala do agentury, ktora koncert organizovala.

Agentura sa vola Dobry festival s.r.o a jeho konatelom je Miroslav tasler. Kto by to bol povedal? Dobry den!

Volam sa Sona Kostalikova, vcera som bola spolu s bratom, svagrinou a priatelom na koncerte IMT smile v Inchebe. Teda, respektive, snazila som sa tam byt. Listky som si kupila v oktobri, cakala som skvelu show, skvely koncert a v neposlednom rade vyborrnu organizaciu ktorej som bola pri Vasich koncertoch svedkom.
Nestalo sa nic z toho.
Prisli sme o pol siedmej, zaparkovali sme a po tom, co sme s hrozou zistili, ze je otvoreny iba jeden vchod, sme sa postavili do radu.
Hodinu a pol trvalo kym sme sa dostali dovnutra. Zda sa Vam to normalne?
Po tom co sme dostali dnu, sme prisli an to, ze do saly jednoducho nezmestime, nebolo mozne vopchat sa tam. Tak sme odisli. Jednoducho sme isli prec. Bez toho aby sme poculi co i len jednu pesnicku, bez toho aby nam niekto vratil peniaze, bez toho aby sa nam niekto co i len ospravedlnil. Pri dverach stali dvaja frustrovani sbskari, ktori, samozrejme, za nic nemohli. Ti, ktori za to, co sa vcera stalo mohli, tam neboli. Ani jeden organizator neprisiel, nepozrel sa ludom do oci a nepovedal, ze ho to mrzi.
A preto sa pytam, preco sa toto stale deje?
Ako mozete nechat ludim ktori Vam veria a maju radi Vasu hudbu nechat stat vonku ako prasivych psov dve hodiny bez nejakeho vysvetlenia a v zime? To Vam ti ludia naozaj za nic nestoja?
Ako si to vobec predstavujete? Uveodmujete si, kolko ludia tam vcera bolo, stalo, mrzlo a Vam to bolo uplne jedno? Ako ste si taketo nieco vobec mohli odvolit? Nie ste na hudobnej scene dva roky preboha, organizacia bola totalna hanba a uplne fiasko! Ako si asi myslite, ze sme sa cely ten cas citili?
Mozem Vam povedat, ze som neuveritelne sklamana a citila som sa tam vonku v tej kose aj dost ponizena.
Mate pocit, ze vyhodit pred Vianocami peniaze za koncert, na ktory sa ani nedostanete je v poriadku? Verim, ze Vy budete mat Vianoce prijemne, plne pokoja a harmonie a budete mat dobry pocit z toho kolko listkov sa Vam podarilo predat, no kolko ludi sa realne dostalo dnu Vam uz je zrejme jedno..
Nie som si v tejto chvili ista, ci este niekedy na Vas koncert este niekedy pojdem. Ale stopercentne som si ista tym, ze nebudem jedina.

S pozdravom

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kostalikova Sona.

Som zvedava co mi odpise. Dam Vam potom vediet.

Soňa Košťáliková

Soňa Košťáliková

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

cholerik, ktorý sa ale úspešne lieči :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu